i: Samathas Life -

Mitt hjärta!

Heej! Jag vill bara säga en sak... Hur mycket Elaine betyder för mig!
 
Elak skulle hon ALLDRIG vara ♥
Lite rolig ibland ♥ (Eller mycket)
Alldrig dum ♥
I love you som my BFF ♥
Nästan lika fin som... Du e finast i hela Jorvik ♥
E som en familjemedlem!
Här kommer ett citat! Jag har velat lägga ut detta citat länge... Men har inte hittar rätt tillfälle ♥ Nu är det de!
Varje gång jag ser dig vill jag bara springa fram till dig!
Om du kulle fråga om jag ville vara med dig... Skulle jag göra vad som helst för det!
Du kan göra vad sm helst, jag kommer ändå alltid finnas vid din sida!
När jag ser dig lycklig blir jag lycklig!
 
Kram, din bästa Sami!
 
2013-05-19 | 12:13:30, Kommentarer 0, ,

Kommentarer

KOMMENTARINLÄGGET:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (visas inte)

HEMSIDA:

KOMMENTAR: