i: Samathas Life -

Babysoul ♥

Heej! Igår när jag gick hem från stallet hörde jag plutsligt Smilly gnägga låågt... Jag sprang tillbaka till stallet. Smilly låg i sin box. Hon hade hur stor mage som helst. Jag satte mig bredvid hennes huvud och lugnade hon. Efter 1 minut kom ett föl ut! Jag har alldrig sätt ett sådant fint föl! <3 Jag fattar inte hur Smilly kunde vara med föl i magen... Hon hade ju en sådan fin och perfekt mage för någon dag sedan ;) Aja... Denna kväll fick jag då Babysoul ♥ Baby är nog världens busigaste häst. Han smet från hagen och hämtade Cia (Elaines häst)och sprang iväg till Marey... Han ringde oss. Fatta vad Smilly var orolig.  Fakta och bilder kommer i nästa inlägg.
 
 
2013-05-05 | 08:24:52, Kommentarer 0, ,

Kommentarer

KOMMENTARINLÄGGET:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (visas inte)

HEMSIDA:

KOMMENTAR: