i: Samathas Life -

Vilka champion tar jag?

Hellu! Många har frågat vilka champion jag väljer. Många kallar mig för: Vinden eller spead sami xD Haha, snygga smeknamn va? Men aja... Jag tänkte ni berätta vilka champion jag kör... Mina tävlings kläder kommer också i nästa inlägg! <3
 
Moorland VS Fort Pinta.
När det är MC och FPC väljer jag FPC. Jag väljer FPC för att det är kulare. Det är mycket teknik man ska kunna för att ta sig igenom banan felfri ;3 Jag väljer bort MC för att där händer det typ inget... Det är som en vanlig terräng bana... Så en hiss till FPC och en diss till MC.
 
Moorland VS Gyllenedalen.
När det är GC och MC väljer jag GC. Det är som jag sa i MC VS FPC. Tycker det är för lite spänning i MC tyvärr :( Men GC är ett av mina favvo champion :D För det är å mycket terräng, smidighet, vighet där mm. Så en stooooor hiss till GC!
 
Gyllenedalen VS Fort Pinta.
Hmm... Detta är så svårt för mig xD Jag vet faktigt inte... Eller jou! Nu :) Jag brukar ta varannan... Brukar variera... Fasst ibland har jag en känsla för att det kommer gå bra på ett visst champion, och då kör jag det! <3
 
Firgrove.
Firgrove's champion är ju inte samtidigt som någon annan så...
 
Valedale.
Samma här... detta är ju inte samma tid ;3
 
Nu vet ni vart jag oftat befinner mig på championen ;3
Hoppas detta hjälpte er. Ni som vill ha lite konkuren ska väll hålla sig nära mig, och ni som vill slippa köra mot mig kan såklart köra tvärtom. Men aja... Ses då mina fina läsare! ♥
 
En bild från ett champion ;3 Jag och amanda bytte gubbe lite :)
 
 
2013-06-10 | 18:44:15, Kommentarer 0, Intressant fakta,

Kommentarer

KOMMENTARINLÄGGET:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (visas inte)

HEMSIDA:

KOMMENTAR: