i: Samathas Life -

Champion kö

Hello! Nu har jag ordnat en champion kö. Kommentera detta inlägg så ställer jag upp dig. Med det menas att jag kör champion åt er. Vissa kommer få gå före i kön, typ dem som knappt har någon medalj.

Jag skulle aldrig i mitt liv hacka någon, jag svär på mitt liv. Så när du kommenterat skickar du ett brev till mig på Star Stable. Om ni inte vet då heter jag Samantha Skywater. I brevet skriver du vad du heter på KIK, om du inte har KIK skriver du vad du heter på Skype, om du inte har det bjuder jag in dig till min vän.

Mer info får ni i kommentar + brevet. Men kom ihåg! Du MÅSTE kommentera. Just nu bloggar jag via min IPhone. Så jag har tyvärr ingen namnskylt, så ni för nöja er med denna som kommer 😘

2013-06-22 | 17:59:49, Kommentarer 0, Intressant fakta,

Kommentarer

KOMMENTARINLÄGGET:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (visas inte)

HEMSIDA:

KOMMENTAR: