i: Samathas Life -

Champion och fixa din hästar?

Champion:
Hej! Många frågar mig om jag kan  köra champion på dems gubbe, jag säger såhär: Jag kör gärna championet åt dig, men! Du MÅSTE ha nabbheten i 28 och rida i 40! Annars kör jag inte åt dig. Så om du vill ha lite medaljer så kommentera detta inlägg. å kan vi maila mailen osv via mail!
 
Fixa andras hästar:
Jag fixar gärna dina hästar om du är bortrest mm. Men om man vill att jag ska levla, fiska osv måste man skriva det. Om man bara äger "Ge mat, vetten osv" Gör jag bara det. Så det är bara att skriva till mig om du vill ha champion priser eller att dina hästar blir omskött är det bara att maila till mig, min mail: starstablesam@hotmail.se
 
Så, men om du behöver t.e.x ett VDC brons så fixar jag det. Och om du har alla sorts priser får du gå för i "kön".
Kommer fixa en kö till chsmpion som jag kör åt dig.
 
 
2013-07-28 | 21:09:33, Kommentarer 0, Champion,

Kommentarer

KOMMENTARINLÄGGET:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (visas inte)

HEMSIDA:

KOMMENTAR: