i: Samathas Life -

10 saker du inte visste om mig ♥

Här kommer 10 saker du itne viste om mig x')
 
1. Jag köpte min första stalljacka för kanske en månad sedan.
2. Jag kan högst ha ett hår som inte e svart i 2 veckor.
3. Jag får panik om jag inte gör uppdrag o levlar varje dag.
4. Jag är dålig på att göra outfit's.
5. Jag gillar att göra smileysar. ;33
6. Jag skriver alltiid såhär i globak när jag loggar in: "Samo here! ^^" Haha, jag tar o istället för i :33
7. Jag fiskar allid varje dag, fast det e jätte tråkigt -..-
8. Jag gillar att skriva "Jag" idag x))
9. Min favvorit färg e röd <3
10. Jag e dålig på att blogga :c
 
P.S Jag är klar med 1 kapitel av serien nu ;)
 
 
 
2013-07-19 | 22:42:50, Kommentarer 0, Intressant fakta,

Kommentarer

KOMMENTARINLÄGGET:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (visas inte)

HEMSIDA:

KOMMENTAR: