i: Samathas Life -

Signe Friendstar.

Heej! Nu tänkte jag intervjua min klubbledare c:
 
Hej Signe!
Hej Sam!
 
Varför valde du just namnet Signe?
Jag tycker om namnet Signe...
 

Vad heter din häst?
Silverjumper.
 

Varför valde du just de namnet?
Min häst gillar att hoppa ;)
 

Vad tycker du om klubben OPR?
Den är rolig... Och vi gör massor av roliga saker varje dag :D
 
Vill du vara ledare i OPR?
Jaa, såklart jag vill!
 

Hur gammal är du?
13 år :)
 

Hur gammal är din häst?
7 år :)
 
Tack för intervjun.
Tack desamma <3
 
Bye, Bye !!!
 
 
2013-04-03 | 12:16:12, Kommentarer 1, ,

Kommentarer
Elaine Riverforce

Förlåt! Blev diskad från server och var tvungen att stänga datorn ;__;

DATUM 2013-04-05 TID 21:02:35
URL: http://elaineriverforce.blogg.se

KOMMENTARINLÄGGET:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (visas inte)

HEMSIDA:

KOMMENTAR: