i: Samathas Life -

Ocean Ponies Riders

Hello! Sorry för dålig updatering... Men nu är jag igång igen... xD Jag har nämligen lämnat FSC... Den bästa klubben ever! Det gör ont när jag tänker på dig Lucy... plus alla andra i klubben! Saknar er fruktansvärt mycket! Nu har jag Sigge o Moll skapat en klubb tilsammans ♥ Jag kan säga en sak till = De är 2 fina tjejer dem ♥ Aja...  Skriv i kommentar om du är sugen på att bli en OPR! Vi håller på att göra en klubb tidning med kläder m.m Om du vill vara med i klubben sätter jag dig i kö! Klubben är snart full ;P Så skynda på bara ;)
Ska fixa en namn skylt m.m åt alla i klubben m.m!
 
Till Lucy:  Jag saknar dig så mycket! Du är en sån fin tjej ♥ Du kommer alltid finnas i mitt hjärta!
Kram Samantha...
 
Ååå! Måste bara göra en ny namnskyt snart! Hinner inte med bara -.-
 
 
2013-04-01 | 13:17:29, Kommentarer 0, ,

Kommentarer

KOMMENTARINLÄGGET:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (visas inte)

HEMSIDA:

KOMMENTAR: