i: Samathas Life -

Firgrove's champion!

Hello alla bloggläsare ;) Körde cht i FG idag!  Jag fassnade, rev hinder, sprang i i saker och min häst är på gult humör. Typ såhär: :__:  xD Fasst jag kom änd 6:a ! Är riktit nöjd! Iallafall... För jag låg på 18 plats typ hela loppet... Sen sprang Angel allt vad han kund... Och han kämpade fram till 6:e plats! Efter loppet var Angel jätte svettig ! Är såååååååååå stolt över min häst!
 
Jag kan inte fatta att han som är på gult humör, låg 18 hela loppet TYP och det laggade hela tiden tog oss till 6:e plats! Jag är så stolt! Jag ville herdre komma 6:a  en att komma 1:a, 2:a eller 3:a! Angel är bäst! <3 Love you my horse, FOREVER ♥♥♥
 
Åååå.. Är så förbannad på spelservern! Loggas ut hela tiden.. Hinner knappt rida lite sen loggas jag ut -.- Ska kontakta star stables suport!!!! Har tyvärr ingen färsk bild :( Ciaoo då!
 
 
2013-03-29 | 16:55:03, Kommentarer 0, ,

Kommentarer

KOMMENTARINLÄGGET:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (visas inte)

HEMSIDA:

KOMMENTAR: