i: Samathas Life -

Sommar jobba.

Hello! Jag har tänkt att sommar jobbba nu i sommmar, vill käna lite sc och js :3 å jag ska sommar jobba i fort pinta halva sommar lovet jag ska sommar jobba för James på discot. Ska vara DJ, servera drinkar mm. KommJenna er bli roligt... Kommer få en bra lön ockå c;
Ska också sommar jobba hos Jenna och Tomas i Moorlad. De sa att det kommer nya hästar som behöver ridass mm. Kommer också fixa stallsysslorna där. Har pratat med Elisaeth i Valedale, hon behöver hjälp med championen... Så jag kommer inte köra något champion under sommar3en, kommer bara kolla så alla sköter sig runt om i Jorvik! Men vi får se vilket jobb jag väljer... Det kommer i nästa inlägg! <3
 
 
 
 
2013-06-13 | 13:25:06, Kommentarer 0, Nyheter,

Kommentarer

KOMMENTARINLÄGGET:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (visas inte)

HEMSIDA:

KOMMENTAR: