i: Samathas Life -

Dans med Lucy Nightson!!

Idag dansade jag med min klubbledare Lucy Nightson! Jag tog jätte fina, coola och roliga bilder... Men det bästa var att vi dansade i Takt!!! Det var rätt coolt om jag får erkänna... Har gjort det ed Inez Bignight... Min lilla syrra irl :) Tänkte bara säga att det var jätte kul att dansa med dig Lucy :) Hoppas du läser detta ;3 Aja... här kommer bilderna: P.S Hoppas du gillar dem :)
Vi " Drar " undan vårat hår lite... Hihi xD
Vi är bra på att pousa!!! eller hur det stavas xD
Du... Du... Visst är vi bra på att trycka ut våran mage ??? Snyggt va?
Give my five!!!
Ååå... Asso vi är så snygga! Eller hur Lucy?
Oj, oj... det här är inte bra! Dom fick med oss på bild när vi petar oss i våra öron xD
Spark Spark!!! Akta dig din lillla Lucy!
Haaja!! Passa er för mig o Lucy! För vi kan karate!
Aaa! Min hand har fassnat i mitt huvud!
Nej! Sluta ta kort på oss!!! Visst är vi snygga?

Kram
 
2013-02-22 | 19:29:18, Kommentarer 4, ,

Kommentarer
Inez Bignight

Ååååå vad roligt hoppas att du gör mera sona saker fast roligare hihi ;D

DATUM 2013-02-22 TID 19:33:41
Lucy Nightson såklart!

Haha!x3
Super snygga! Och roliga!:D

DATUM 2013-02-22 TID 19:35:34
URL: http://lucyNightson.blogg.se
Elaine

Hahaha! Garvar ihjäl mig xD

DATUM 2013-02-22 TID 19:35:37
URL: http://elaineriverforce.blogg.se
Samantha Skywater

Haha xD Bara älskar dem bilderna!!!

DATUM 2013-02-23 TID 07:04:54
URL: http://starstablesam.blogg.se

KOMMENTARINLÄGGET:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (visas inte)

HEMSIDA:

KOMMENTAR: