i: Samathas Life -

Mycket skit man får såhär...

Hej. Jag är väll lite upprörd nu... Har fått ganska mycket skit nu på sista tiden. Tex får jag mycket skit för bloggen. Får höra detta mycket "du skulle lika gärna kunna lägga ner din blogg, du har väl 0 läsare va? HAHAHA!" Då säger jag såhär, hur kan du veta att jag har 0 läsare?! Och det kan jag säga att det har jag inte, mitt besökar rekord är 125 unika! Så sluta snacka skit om saker ni inte vet! Och så får jag höra "O neej! Det är Samantha Skywater -.- Hon kommer vinna -.-" På champion får jag detta.
 
Fassten vet ni? Jag bryr mig inte! Jag är stark! Det ska ni vet. Så snälla sluta ♥
 
//Samantha <3
 
2013-09-08 | 14:00:20, Kommentarer 3, Allt och inget,

Kommentarer
Maria Eliasson

Vad äre för idioter som skriver egentligen? Anonyma fegisar skulle jag gissa. Som är avundsjuka förstås ! Och det är ju lite lustigt att nån säger att du har noll läsare. Den personen som skriver är väl en av dom, då kan det inte vara noll med andra ord :) Love you. Du är bäst !

DATUM 2013-09-08 TID 15:00:45
URL: http://eliassonfamily.blogg.se
Lucy dom syster

Fina syster du är stark skit i dom där ungarna som skyller på andra för inte dom har något att göra! Älskar dig. ♥♥♥

Svar: ♥♥♥
Samantha Skywater

DATUM 2013-09-10 TID 21:37:11
Emma Shortroad

Tyvärr är ju nätmobbing ingen nyhet! Folk försöker alltid trycka ner någon som de anser är bättre än dem själva och väljer därför ist för att döma än att lära känna personen!

Har vart med om exakt samma sak men som du skriver i slutet!
Man bryr sig inte utan visar att man är starkare än dem! Hihi :p

Svar: Tack ♥
Samantha Skywater

DATUM 2013-09-12 TID 19:44:54
URL: http://emmashortroad.blogg.se

KOMMENTARINLÄGGET:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (visas inte)

HEMSIDA:

KOMMENTAR: